Notícies Catalaap ← Altres notícies

Presentació del web “Etiqueta’t en català” i de l’aplicació mòbil CatalApp a Canet de Mar

La situació del català al comerç: què hi podem fer al respecte? Roger Torrents, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, presentarà aquest acte que tindrà lloc el proper 2 de març, a les 19.30 h, a la sala cultural Ramon de Capmany de Canet de Mar.

El proper divendres 2 de març, presentarem dues iniciatives de la Plataforma per la Llengua que pretenen millorar la situació del català en l'àmbit del comerç a Canet de Mar. La Catalapp és un projecte que permet valorar l'atenció lingüística de tot tipus d'establiments, com ara restaurants, comerços, museus, cinemes, etc. Un dels seus principals objectius és que els usuaris i consumidors puguin ser atesos en català. El portal web "Etiqueta't en català" ofereix informació als ciutadans, a les empreses i a l'Administració sobre la situació del català en l'etiquetatge, consciencia sobre els drets i els deures lingüístics, i promou l'etiquetatge en català per motius d'igualtat, de no-discriminació i de responsabilitat social de les empreses.

L'acte començarà a les 19.30 h a la sala cultural Ramon de Capmany i al finalitzar convidarem els assistents a una copa de cava de l'entitat.