Notícies Catalaap ← Altres notícies

Coneix el guanyador de la capsa regal Fent País

El primer concurs de l'any de la Plataforma per la Llengua ha donat joc als usuaris de la CatalApp per poder guanyar el premi.

Irma Bruguera és la guanyadora de la capsa regal Fent País amb més de 175 experiències. Moltes felicitats! Si tu també vols ajudar a defensar i a promocionar el català i alhora gaudir dels nous concursos i descomptes que farem durant el 2018, fes-te soci de l'ONG del català. En aquesta ocasió, per optar al sorteig, els usuaris de la CatalApp han hagut de compartir un comentari o valoració de l'aplicació a través de Twitter amb l'etiqueta #UtilitzoCatalApp. El premi per al guanyador ha estat una de les capses de la cooperativa Fent País, amb experiències i vivències de tot tipus arreu de Catalunya.

La CatalApp és l'aplicació que contribueix a millorar la situació del català a restaurants, comerços, museus, cinemes i tota mena d'establiments. Actualment, l'aplicació està a punt d'arribar a les 50.000 descàrregues i compta amb 30.000 establiments valorats i 10.000 usuaris actius. A més, premia els establiments més ben valorats amb un distintiu que en reconeix la responsabilitat lingüística.

Perquè, com a consumidors, els catalanoparlants tenim dret de ser atesos en la nostra llengua, descarrega't la CatalApp i viu 100% en català. Si encara no utilitzes la CatalApp, pots descarregar-te-la gratuïtament des de Google Play, AppleStore o des d'aquí