Notícies Catalaap ← Altres notícies

Participa en el sorteig d’una capsa regal de Fent País

Vols participar en el sorteig d'una capsa regal d'experiències Fent País? Comparteix una valoració o comentari amb la CatalApp i guanya una capsa regal amb més de 175 experiències.

La Plataforma per la Llengua sorteja una capsa regal de Fent País entre els socis de l'entitat que comparteixin una valoració o comentari d'algun establiment amb l'aplicació per a mòbils CatalApp.

Per a participar, només cal que l'usuari es descarregui l'aplicació a www.catalapp.cat, que faci una valoració i que la comparteixi via Twitter amb l'etiqueta #UtilitzoCatalapp. La mateixa aplicació permet compartir les valoracions que es fan d'un establiment amb un sol clic. Entre totes les comparticions fetes pels socis entre els dies 27 de desembre i  4 de gener a les 14h, es sortejarà la capsa d'experiències Fent País.

El 4 de gener, a través del perfil de Twitter i de la pàgina de Facebook de la CatalApp i de la Plataforma per la Llengua, farem públic el guanyador.

Comparteix la promoció amb les teves amistats i no t'oblidis de fer "m'agrada" a la pàgina de la CatalApp. Sort!