Notícies Catalaap ← Altres notícies

La CatalApp estrena funcions noves i millores que faciliten l’ús de l’aplicació per a mòbils

Nou mesos després de la creació de la CatalApp, des de la Plataforma per la Llengua volem continuar millorant l'aplicació i incorporar-hi més funcions per a fer-la més pràctica i facilitar-ne l'ús als usuaris.

• Quines novetats inclou la CatalApp?

Més enllà de les cinc accions que podeu fer amb la CatalApp, la novetat principal consisteix en la incorporació d'un cercador per filtres més intuïtiu, que permet fer cerques fitades i facilita a l'usuari poder valorar els establiments que ha visitat. Aquest filtre permetrà buscar els establiments per nom, ciutat o tipus de negoci, entre d'altres.

També hem decidit millorar la funció que permet compartir les valoracions i els comentaris a través de les xarxes socials Twitter i Facebook, millorant-ne la visualització.

Per últim, hem habilitat l'opció de modificar la valoració d'un establiment que l'usuari ja ha valorat, i rectificar-la si en una segona visita es percep que la situació lingüística de l'establiment ha canviat.

•  Com puc aconseguir la darrera versió amb les funcions noves?

Per a gaudir d'aquestes millores, només cal que actualitzeu la versió de la CatalApp en els dispositius mòbils, cosa que per norma general es fa automàticament. En el cas que no tingueu activada l'opció d'actualitzacions automatitzades, us adjuntem les instruccions necessàries per a descarregar-vos la versió nova:

· Accediu al «Play Store» (en dispositius Android) o l'«Apple Store» (en dispositius iOS).

· Busqueu l'aplicació «CatalApp» amb el cercador.

· Cliqueu en el botó «Actualitzar».

Des de la Plataforma per la Llengua esperem que gaudiu d'aquestes millores i continueu contribuint a millorar la situació del català als establiments.