Més de 105.000 persones han signat la petició engegada per rebutjar l'article 155 i la implantació de mesures que vagin en contra de la nostra llengua.
Vueling ha anunciat que a partir del 25 de març quatre vols connectaran les ciutats de Barcelona i l'Alguer de manera directa fins a l'octubre. Durant aquest estiu passat, la Plataforma per la Llengua va enviar prop de 6.000 peticions, gràcies a la participació de la gent en la campanya volemvolar.cat, als governs de Catalunya i la ciutat sarda perquè treballessin per restablir els vols directes entre els dos territoris.
En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l’Esbarzer li informa que les seves dades consten en un fitxer manual i automatitzat. Vostè pot exercir el dret d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l’Esbarzer, a l’atenció de Protecció de Dades, C/ Carrer Sant Honorat 7, pral. 1a. 08002 Barcelona.