Actuació Lingüística Integral

Amb el repte de donar resposta a aquelles àrees o barris de determinats municipis que per raons històriques presenten importants dèficits lingüístics, la Plataforma per la Llengua desenvolupa tres Plans d'Actuació Lingüística Integral en zones de Barcelona, Sabadell, Sant Adrià de Besòs, Santa Coloma de Gramanet i Badalona.

Accedir als Plans:

Què és un Pla d'Actuació Lingüística Integral?

• Un projecte que es porta a terme a un territori concret per donar a conèixer la llengua catalana als diferents espais públics i lúdics, especialment als llocs on acudeixen persones d'origen nouvingut i no catalanoparlants
  • Es fa d'una manera tranversal amb les entitats socials, culturals del barri, les diferents comunitats religioses, agents educatius, socials, sanitaris i establiments comercials

Què volem?

• Que el català esdevingui una eina d'arrelament i de cohesió social
  • Conscienciar els diferents col·lectius de la importància de l'ús social del català com a llengua d'oportunitats i de participació ciutadana
  • Fer visible el català als establiments, a les institucions i als carrers i espais públics amb la llengua catalana com a eix vertebrador, per tal que el català esdevingui una eina d'arrelament i de cohesió social

Com organitzem la nostra intervenció?

En quatre àmbits de treball:

Vols col·laborar en alguns dels Plans d'Actuació Lingüística Integral de la Plataforma per la Llengua?
Fes-te'n voluntari