Xarxa associativa de la immigració

Des de l'àmbit d'Acollida lingüística de la Plataforma per la Llengua dinamitzem una xarxa d'entitats a la qual ja s'han adherit més de 25 associacions de persones immigrades i organitzacions de suport a les poblacions immigrades.

Des de l'àmbit d'Acollida lingüística de la Plataforma per la Llengua pretenem desenvolupar el treball en xarxa. Per aquesta raó dinamitzem una xarxa d'entitats a la qual ja s'han adherit més de 20 associacions de persones immigrades i organitzacions de suport a les poblacions immigrades, amb què incentivem les relacions interculturals i treballem en iniciatives conjuntes. Si teniu interès a adherir-vos-hi o, simplement, voleu més informació, poseu-vos en contacte amb nosaltres a acollidalinguistica(ELIMINAR)@plataforma-llengua.cat.

Les entitats i organitzacions que formen part de la xarxa associativa de la immigració que dinamitza la Plataforma per la Llengua són les següents:

Serveis per a les entitats:

Recursos en línia

En aquest espai disposeu d'enllaços sobre els serveis i recursos que hi ha en relació amb la llengua catalana.

1. Informació sobre la llengua catalana:

2. Aprendre català:

3. Diccionari de llengua catalana en línia: www.enciclopedia.cat/

4. Traductors en línia

• Traductor de la Generalitat de Catalunya de textos i de pàgines webs de català, espanyol, anglès, francès i alemany: http://traductor.gencat.cat

5. Publicacions en línia per aprendre català:

6. Subvencions de la Direcció General de Política Lingüística

Àmbit d'Acollida lingüística