Si ets de Lluïsos de Gràcia i et fas soci de la Plataforma per la Llengua, et regalem una ampolla de cava!

Si ets de Lluïsos de Gràcia i et fas soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua tens regal! Les dues entitats han arribat a un acord de col·laboració mitjançant el qual els socis de Lluïsos podran obtenir una ampolla de Cava per la llengua pel fet de fer-se'n també de l'ONG del català. Fes-te'n soci.

Aquest acord ve a reforçar la col·laboració que les dues entitats mantenen des de fa temps. De fet, la Plataforma per la Llengua té un vincle molt fort amb Lluïsos des dels seus inicis: va ser a Lluïsos on els membres fundadors de l'entitat de referència en la defensa del català van fer les seves primeres reunions i on es va gestar l'entitat actual. Enguany la Plataforma per la Llengua compleix 20 anys en plena consolidació, i ara, com a persona compromesa amb Gràcia i amb la llengua, la cultura i el país, et volem demanar la teva col·laboració activa!

La nostra llengua és atacada diàriament per determinats partits polítics, pels tribunals i des de la mateixa Administració estatal, i la tasca de la societat civil és més necessària que mai. Per això la Plataforma per la Llengua necessita més socis i més suports per poder intensificar la feina i poder ser més efectius.

Fes-te soci de la Plataforma per la Llengua des de 3 euros al mes i ens donaràs l'impuls que necessitem per iniciar nous projectes i demostrar que la llengua catalana està ben viva, al contrari del que volen i ens volen fer creure.

Pots fer-te soci de la Plataforma per la Llengua aquí!

En formalitzar la inscripció, digues que vens de part de Lluïsos i et farem arribar a casa un val que podràs bescanviar pel Cava per la llengua en diversos establiments. El Cava per la llengua és una edició especial elaborada conjuntament amb Caves Sumarroca, i l'etiqueta i la xapa inclouen una reproducció de la litografia que l'artista Antoni Tàpies va elaborar a benefici de la Plataforma per la Llengua.

Moltes gràcies pel teu suport!