La Plataforma per la Llengua, a les Festes del Llibre i la Llengua de València, Bellreguard i Montserrat

La Plataforma per la llengua País Valencià ha estat present en dues festes del llibre i la llengua al llarg de la darrera setmana del mes d'abril. Així, estiguerem a la Fira del Llibre de València, a l'estand que amablement ens cedeix com altres anys la llibreria La Traca de Benimaclet, on la gent va poder trobar tot el material de l'entitat, com ara guies i adhesius.

D'altra banda, el passat divendres 30 d'abril estiguerem al Col·legi Gregori Maians de Bellreguard, convidats per la Regidoria de Cultura. Vam ser acompanyats d'Encarna Garrigós, que ens va fer la presentació a mestres, pares i mares, i a les llibreries amb les quals compartírem aquella jornada.

Finalment, el proper dissabte 15 de maig la Plataforma per la Llengua participarà a la Festa del Llibre del Col·legi públic Evarist Calatayud, al municipi de Montserrat (a la Ribera Alta), convidats per l'Associació Brot de Cultura.