La Plataforma per la Llengua ha participat a les Jornades de normalització lingüística de la Universitat d’Alacant

La Plataforma per la Llengua País Valencià va participar el passat dijous 29 d'abril a les Jornades de normalització lingüística de la Universitat d'Alacant.

Les Jornades, amb una assistència d'un centenar de persones, es trobaven marcades dins d'un seguit de reflexions, iniciatives i reunions que la Delegació d'estudiants de la mateixa Universitat ha engegat amb el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans.

La Plataforma per la Llengua País Valencià va participar a les jornades amb la presentació de la campanya "A la universitat en català!", amb la realització d'una xerrada-taller sobre l'acollida lingüística en català als nouvinguts, així com amb l'organització d'un intercanvi lingüístic i culinari al migdia del mateix dijous. Les jornades van tenir la presència d'estudiants Erasmus, convidats a través del Vicerectorat d'estudiants i de diverses organitzacions de la ciutat d'Alacant que treballen estrictament el tema de la immigració.