Presentació a Canet de "Crònica de la indepèndència", de Patrícia Gabancho

El proper divendres 13 de novembre a les 7 del vespre presentarem a la biblioteca municipal de Canet de Mar el llibre de Patrícia Gabancho Crònica de la independència, un dels llibres més venuts el Sant Jordi d'enguany.

Patrícia Gabancho planteja al lector en aquest llibre de ficció periodística el joc d'imaginar què passaria si, partint de la situació actual, tan crítica per al nostre futur, la política catalana fes un tomb sorprenent i es proclamés la independència. Què passaria, què s'escriuria, què viuríem..., i a on arribaríem trenta anys després.

Patrícia Gabancho va néixer a Buenos Aires el 1952. Viu a Barcelona des del 1974. És periodista i escriptora. Ha publicat més d'una dotzena de llibres sobre diferents temes, centrats en la cultura, la història i la societat catalana per una banda, i Barcelona i la realitat urbana per l'altra. Col·labora en diversos mitjans de comunicació (diaris, ràdio i televisió) i realitza una àmplia tasca de difusió cultural a través de debats i conferències, sovint centrats en l'actualitat política.