La Plataforma per la Llengua País Valencià ha participat a la XXIV Trobada de Centres d'Ensenyament en Valencià de la Ribera

Almussafes va ser el lloc el passat dissabte, 16 de maig, de la XXIV Trobada de Centres d'Ensenyament en Valencià de la Ribera. Una Trobada que va reunir a més de 80 centres i 30.000 persones centrada en el foment de la lectura i el joc en valencià. La Plataforma per la Llengua hi col·laborà amb una paradeta informativa, distribució de material de sensibilització lingüística i jocs infantils en valencià.

A la Trobada es realitzaren més de 75 tallers, actuacions a l'escenari del Parc i tres exposicions, entre les quals es trobava una visita guiada a la Torre Razef, del segle XI, i a l'Exposició pel Joguet en Valencià de Plataforma per la Llengua.

A més, com a novetat d'aquesta edició, s'habilitaren espais dedicats a la lectura i als joguets. Totes aquestes activitats ocuparen els principals carrers del centre d'Almussafes i estigueren recolzades per nombroses associacions, les quals contribuïren amb actuacions i recolzament organitzatiu.

El proper dissabte, 23 de maig hi haurà la XXI Trobada d'Escoles en Valencià de la Safor-Marina, a Daimús. La Plataforma per la Llengua del País Valencià col·labora també en la seva organització; es podrà veure al CEIP "Mestre Rafael Noguera", a l'Avinguda Ronda Sud, des de divendres, 22 de maig, l'Exposició pel Joguet en Valencià. Dissabte, dia de la Trobada, a l'Avinguda de la Mar, de Daimús, des de les 17 hores de la vesprada hi estarem amb una paradeta informativa i un taller amb jocs infantils en valencià.