El Mood, la revista jove de Plataforma per la Llengua, “obri” per vacances

Plataforma per la Llengua vol convertir El Mood en un mitjà de referència per al públic jove valencià amb continguts pensats específicament tenint en compte els seus hàbits de consum

La revista torna, després d'un trimestre com a projecte pilot, amb novetats i noves col·laboracions

La revista digital per a joves El Mood, impulsada per Plataforma per la Llengua, ha reprès l'activitat després d'una pausa. Amb la voluntat d'arribar encara a més joves fent contingut en valencià, el projecte inicia una nova etapa amb direcció i continguts renovats, però mantenint els creadors de contingut com a protagonistes.

El Mood va néixer a principis d'any per satisfer la necessitat de contingut per a joves en la llengua pròpia del País Valencià i per contribuir a expandir l'ecosistema mediàtic. Es tractava, també, d'oferir a joves creadors un espai de difusió de continguts i una oportunitat per a professionalitzar-se.

Després d'uns primers mesos com a prova pilot, i tenint en compte que tots dos objectius continuen sent plenament vigents, ara aquest projecte transmèdia amb contingut adaptat a les xarxes socials creix i ho fa amb moltes novetats.

Més informació, més contingut propi, horòscop i consultori

Gràcies a la implicació del diari La Veu, El Mood incorporarà un noticiari quinzenal que resumirà les notícies de més interés. A més, mensualment també es difondrà la tasca de tota mena de projectes socioculturals al País Valencià, i s'apostarà per contingut propi amb entrevistes, recomanacions audiovisuals i culturals, i seguiment d'actes en directe.

La revista comptarà amb moltes col·laboracions especials, que s'aniran descobrint a mesura que avance l'estiu, i el web tindrà un apartat dedicat a l'horòscop, tests de personalitat, i una secció de Consultori amb una psicòloga especialitzada en sexologia.