Festimams, el festival d’humor 100% en català a Girona, arriba amb descompte per als socis de Plataforma per la Llengua

Els socis de Plataforma per la Llengua disposeu d'un 10% de descompte en la compra d'entrades al Festimams, el festival d'humor 100% en català, del 13 al 16 de juny a Girona

La 8a edició del Festimams, festival d'humor de Girona, està en marxa. La Casa de Cultura serà una vegada més la seu principal del Festival. El Pati i el petit Auditori acolliran els artistes d'aquesta vuitena edició. L'Espai Cultural La Mercè acollirà la cloenda, amb l'estrena, a Girona, de l'espectacle Crida als ocells de colors llampants, d'Òscar Andreu.

Aquest any, com a novetat, afegim una nova ubicació: El Foment, que ens permetrà ampliar l'oferta del festival.

Quatre dies de juny amb un reguitzell d'espectacles 100% en català, fet gairebé inaudit dins el món dels festivals d'humor.

Per poder aconseguir el descompte, cal enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra general d'entrades en línia del festival. Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç:

Programació 2024 ' Festimams

escollir l'espectacle i seguir els passos que s'hi indiquen.

Festimams et descobreix els noms més destacats de l'escena humorística catalana actual. Quatre dies seguits d'espectacles d'humor 100% en català, per petar-se de riure. No us ho perdeu!