20% de descompte en l’obra ‘Llegat’, de Daniel J. Meyer, al Teatre Akadèmia

El Teatre Akadèmia ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un descompte exclusiu del 20% sobre el preu general en la compra d'entrades per a les funcions del 10 al 19 de maig

Llegat ens parla de les relacions paternofilials o maternofilials, qüestió sobre la qual es parla poc, dels com i dels perquès de cada relació. De com un fill passa a adonar-se de la presència d'un adult persona que fins ara era només la seva protectora, generadora, cuidadora, qui li proporcionava l'escalf, l'amor, l'aliment i el suport que necessitava.

Quan t'adones que els teus pares també pateixen, ploren, riuen, gaudeixen, són, en definitiva, persones al marge de la teva existència, la relació fa un gir.

Qui som, com a éssers? En què ens convertim i on dipositem tot el nostre jo, com a pares? Com d'egoista, reclamant, exigent... és el fill amb la mare; i com o com de poc arriba la mare a tenir en compte al fill per prendre decisions?

Direcció: Montse Rodríguez Clusella, Autor i Ajudant de Direcció: Daniel J. Meyer, Repartiment: Àngels Gonyalons, Pau Oliver i Marc Pociello.

Per a més informació de l'obra, pots consultar el web del Teatre Akadèmia:

Si ets soci de Plataforma per la Llengua, aquests són els passos que has de seguir per beneficiar-te del descompte:

1. Envia un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat  o truca al telèfon 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci. Allà et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2. Entra en aquest enllaç i compra les teves entrades: Teatre Akadèmia (oneboxtds.com)

3. Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir, a la zona "codi de descompte", el codi que t'haurem facilitat.

No deixis passar l'oportunitat de gaudir del millor teatre amb descompte exclusiu per als socis!