25% de descompte per als socis en L’Oroneta, el nou espectacle de la Companyia Teatre Micalet de València

Plataforma per la Llengua col·labora novament amb el Teatre Micalet perquè els nostres socis puguin gaudir del millor teatre en valencià del 24 d'abril al 12 de maig

La senyora Amèlia, una professora de cant, rep casa seva un home jove que vol millorar la seua tècnica vocal per a cantar en el memorial de la seua mare morta recentment. Prompte descobrim que la cançó triada, «L'Oroneta», té un significat especial per als dos personatges, que aniran desgranant detalls del seu passat, marcat per un atemptat terrorista de signe homofòbic que va patir la ciutat l'any anterior.

Autor: Guillem Clua. Direcció: Joan Peris. Intèrprets: Pilar Almeria i Bruno Tamarit, Companyia Teatre Micalet

Per a poder gaudir de la promoció, els socis de Plataforma per la Llengua, cal que:

1. Presenteu el carnet de soci a la taquilla en adquirir les entrades o bé
  2. Envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al telèfon 93 321 18 03, i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra d'entrades en línia. Podeu fer la compra anticipada seguint el següent enllaç: https://es.patronbase.com/_TeatreMicalet/Productions/407/Performances

Un cop triades les entrades i abans de fer-ne el pagament final, recordeu afegir el codi que us haurem facilitat a la zona «codi targeta».

Aprofita el descompte i gaudeix del millor teatre en la nostra llengua!