Participarem en la primera edició del FeFaNet, el nou festival d’oci familiar de Canet de Mar

El grup local de Plataforma per la Llengua a Canet de Mar organitzarà activitats en el marc del nou festival d'oci familiar organitzat per l'Ajuntament de Canet de Mar

La primera edició del FeFaNet s'organitzarà entre el divendres 3 de maig i el diumenge 5 de maig

Plataforma per la Llengua participarà en la primera edició del FeFaNet, un festival d'oci familiar que impulsa la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Canet de Mar i que se celebrarà entre el divendres 3 de maig i el diumenge dia 5. El grup local de voluntaris de l'entitat dinamitzarà activitats en un espai davant de la Sala Centru del Teatre Municipal de Canet, organitzador del festival, des d'on també explicarà els projectes amb què treballa l'organització en defensa de la llengua.

Les activitats organitzades per l'entitat seran dissabte i inclouran tallers de dibuix de còmic per a joves i infants a càrrec del ninotaire Sergi San Julián, un recorregut guiat per una mostra de joguines antigues a càrrec de la col·leccionista Eli Jubany i representacions de la Caputxeta Vermella. A més, hi haurà un servei de ludoteca infantil amb jocs per a petits i grans.

El FeFaNet vol ser una fira de referència per a l'oci familiar al Maresme que serveixi per donar suport a les creacions locals i per donar espai a companyies professionals de fora de la localitat. La proposta també vol donar cabuda a disciplines com el còmic, els jocs, la lectura o els tallers de circ. Plataforma per la Llengua considera que és important participar-hi per donar suport al lleure en català i per demostrar que hi ha propostes d'oci familiar en català de gran qualitat.

Programa d'actes organitzats pel grup local de Plataforma per la Llengua a Canet de Mar:

• Tallers de dibuix:
    • Taller de dibuix de còmic per a joves (de 13 a 16 anys). Dissabte a les 10.30 h a càrrec del ninotaire professional Sergi San Julián.
    • Taller de dibuix de còmic per a quitxalla (de 6 a 12 anys). Dissabte a les 18 h a càrrec del ninotaire professional Sergi San Julián.
  • Mostra de joguines antigues:
    • Mostra de joguines antigues amb explicació i guia. A càrrec de la col·leccionista Eli Jubany.
  • Contacontes:
    • Representacions de la Caputxeta Vermella combinant diversos formats. A càrrec de la mestra d'educació infantil Eli Jubany i de l'actor Lluís Cases. Passis a les 11 h, 13 h, 16.30 h i 18.30 h.
  • Espais d'oci:
    • ​Ludoteca: Oferirem també un espai de ludoteca infantil amb jocs de tota mena per a petits i grans. La Ludoteca estarà oberta durant tot el cap de setmana (del 3 al 5 de maig)