"El verí del Teatre”, de la Companyia Teatre Micalet, amb un 25% de descompte pels socis de Plataforma per la Llengua

Plataforma per la Llengua col·labora novament amb el Teatre Micalet de València per oferir als socis el millor teatre en valencià amb un 25% de descompte

Del 23 de febrer al 10 de març podreu gaudir de "El verí del teatre", una obra que reflexiona sobre l'art i la vida, sobre la ficció i la veritat, sobre la llibertat de l'artista o la seua submissió al poder.

El verí del teatre torna aquesta temporada al Teatre Micalet. Estem davant de l'obra més traduïda i editada de Rodolf Sirera. Escrita originàriament per a dos actors, aquest muntatge l'interpreten dues grans actrius valencianes: Pilar Almeria i Cristina Garcia sota la direcció de Joan Peris.

Al París de finals del segle XVIII, Gabrielle de Beaumont, una actriu de moda, és convidada per una marquesa d'aficions extravagants a visitar-la al seu palau. Allí rebrà l'encàrrec d'interpretar una obra teatral  escrita per la mateixa marquesa. Prompte comprovarà que tot és un parany d'aquesta per a sotmetre-la a un cruel experiment.

Per poder gaudir de la promoció els socis de Plataforma per la Llengua, cal:

1. presenteu el carnet de soci a la taquilla en adquirir les entrades o bé
  2. envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al telèfon 93 321 18 03, i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra d'entrades en línia. Després, podeu fer la compra anticipada seguint el següent l'enllaç: https://es.patronbase.com/_TeatreMicalet/Productions/399/Performances. Un cop triades les entrades i abans de fer-ne el pagament final, recordeu afegir el codi que us haurem facilitat a la zona "codi targeta".

Aprofita el descompte i gaudeix del millor teatre en la nostra llengua!