Aquest cap de setmana hem celebrat la segona edició del Gran Campionat de Barcelona de Scrabble

Plataforma per la Llengua, juntament amb la FISC, ha organitzat el segon torneig de Scrabble de la ciutat de Barcelona

Aquesta segona edició ha aplegat més de 30 participants a la Lleialtat Santsenca del barri de Sants de Barcelona

El dissabte es va celebrar la 2a edició del Gran Campionat de Scrabble de Barcelona a la Lleialtat Santsenca del barri de Sants. Plataforma per la Llengua, juntament amb la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC), va aconseguir aplegar, un any més, els millors jugadors d'Scrabble de la capital catalana

Aquesta segona edició tenia l'objectiu de consolidar el campionat creat l'any passat i situar-se com un esdeveniment de referència per a tots els amants dels jocs de les paraules creuades. En aquesta ocasió, van assistir, al número 31 del carrer Olzinelles del barri de Sants, un total de 32 inscrits i un bon nombre d'espectadors, que al llarg del dia van poder gaudir de les diferents partides disputades.

Durant el matí, es van disputar les primeres tres partides, i al migdia es va fer una parada per tal d'agafar energia i encarar la recta final del campionat, que va oferir una trepidant fase final en què els millors concursants es van veure les cares en un format eliminatori, que va donar com a guanyador Carles Cassanyes, que va disputar la gran final del campionat contra Cristina Bassons.

Així doncs, el primer lloc, retribuït amb 1.000 euros va ser per a Carles Cassanyes; en segon lloc, amb 400 euros de premi, va quedar Cristina Bassons, i el tercer va ser Nemesio Moreno, que va rebre 200 euros. D'altra banda, el millor debutant va ser Mateu Mates, i la millor jugada va ser per a Joan Andreu. Ambdós van ser premiats amb un lot de productes de marxandatge de Plataforma per la Llengua.

Els organitzadors de l'esdeveniment valoren molt positivament l'acte i continuaran treballant per tal de continuar fent créixer aquest campionat.