10 % de descompte per anar a veure l’obra Austràlia a l’Espai Texas

Els antics Cinemes Texas han evitat el tancament definitiu d'aquest espai històric de Barcelona gràcies al suport popular i a la unió de dotze professionals de la cultura, i reobren amb un nou projecte: l'Espai Texas, un teatre i dues sales de cinema on la programació serà íntegrament en català.

L'Espai Texas i Plataforma per la Llengua iniciem una col·laboració per oferir a tots els socis l'oportunitat de gaudir d'un 10% de descompte en la compra d'entrades per a les funcions de l'obra de teatre Austràlia.

Israel Solà, director de la companyia La Calòrica, s'estrena com a autor en solitari a Austràlia, una comèdia dramàtica que també dirigeix, basada en fets reals. En un món on el concepte família evoluciona molt ràpidament, què vol dir aquesta paraula? La família ve donada o es pot triar? La família és la sang o és el vincle?

L'obra ha rebut el premi al Millor Espectacle de Proximitat als VI Premis Teatre Barcelona. No te la perdis! Del 28 d'octubre al 28 de gener,  pots gaudir-ne amb un 10% de descompte.

Per beneficiar-te del descompte els socis de Plataforma per la Llengua, cal que:

1-    Enviïs un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truquis al telèfon 93 321 18 04 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2-    Entris en aquest enllaç:

i compris les entrades.

Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir el codi que t'haurem facilitat a la zona "tens un codi promocional?"

Aprofita aquesta oportunitat i gaudeix del teatre!

*El descompte s'aplica sobre el preu de l'entrada general, no pot acumular-se amb altres descomptes.