SAGA – Vine al Saló del Gaming al preu especial de 5 € l’entrada

Aquest 2023, Plataforma per la Llengua organitza, per segon any consecutiu, SAGA, el saló del videojoc en català, que amplia la celebració a 3 dies i pràcticament duplica l'espai, amb 7.000 metres quadrats amb expositors, nou lliurament de premis, espai de competicions, àrees d'activitats, tallers i una LAN Party per jugar ininterrompudament durant tota la durada del saló.

Reserva't els dies 1, 2 i 3 de desembre per venir a la Farga de l'Hospitalet! Els socis podeu adquirir fins a 4 entrades per compra al preu especial de 5 € per entrada.

Per beneficiar-vos del descompte els socis de Plataforma per la Llengua, cal que:

1. Envieu un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al telèfon 93 321 18 03 i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2. Entreu a la pàgina web: https://saga.koobin.cat/  i compreu les entrades.

No us oblideu d'indicar el codi que us haurem facilitat, una vegada seleccionades les entrades, a la zona "Tens un codi promocional?", abans de fer-ne el pagament final.

Veniu a conèixer les últimes novetats del sector del videojoc en català! Descobriu nous mons!