Nova exhibició de la Coral Mans Manetes a l'Alguer

La tardada tenguerà lloc lo pròxim dimecres 21 de juny al Poco Loco

Los Vint minyons i minyones, components  de la Coral Mans Manetes, se exhibiran amb un repertori de cançons tradicionals i infantils de l'Alguer, modernitzades per l'ocasió.

L'Alguer, 19 de juny 2023. Lo pròxim dimecres 21 de juny, en ocasió del Dia Mundial de la Música tenguerà lloc lo concert de la Coral Mans Manetes. L'apuntament amb les veus més joves de la música algueresa és previst a les h 21 al restaurant Poco Loco de l'Alguer (Via Gramsci n. 8).

Los Vint components de la coral, minyons i minyones entre 9 i 12 anys de edat, dirigits del mestre Claudio Gabriel Sanna i acompanyats de los musicistes Salvador Maltana (baix), Dario Pinna (violí), i Paolo Zuddas (percussions), se exhibiran amb un repertori de cançons tradicionals i infantils de l'Alguer modernitzades per la ocasió.

La música és una component important del patrimoni cultural alguerés, i com evidencia  lo documentari "L'Alguer, un pentagrama com un carrer", les cançons alguereses acompanyen la nostra vida i representen un instrument  extraordinari de transmissió de la llengua.

Per aqueixa raó, l'any 2017, en col·laboració amb BarnaSants i amb el suport de la Generalitat de Catalunya, Plataforma per la Llengua ha produït lo llibre disc Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons , amb l'objectivo declarat de ofrir un disc i al mateix temps un instrument pedagògic que pugui ésser emprat per facilitar l'ensenyament de la llengua a les noves generacions de algueresos.

La iniciativa de Plataforma per la Llengua i del director de la coral Claudio Gabriel Sanna té lo patrocini del Municipi de l'Alguer i de la Fondazione Alghero.

L'entrada és llibre, los organitzadors recomanen prenotar les meses a la web: www.pocolocoalghero.com