Peces del “Llibre Vermell de Montserrat” exegüides a l’Alguer, durant la Ressenya Coral “Anthyllis”

L'activitat organitzada de l'Associació Musical "Lo Frontuni" de l'Alguer, diumenge 4 de juny, té entre los patrocinadors Plataforma per la Llengua

Diumenge 4 de juny, l'Associació Musical "Lo Frontuni" de l'Alguer presenta la quarta edició de la Ressenya Coral "Anthyllis", en ocasió del quint any de la fundació, al Santuari de Nostra Senyora de Vallverd lo dia en què se tanquen los pelegrinatges.

Durant lo concert entitulat "Los Cants del pelegrins", siguerà exiguida la recollida sencera de les peces del XIV s. treta del "Llibre Vermell de Montserrat",  citat entre los més importants exemples de melodia i armonia vocal de l'Edad Mitjana.

Participaran lo Grup Vocal "Lo Frontuni", l'Ensemble Instrumental "Lo Frontuni", lo Coro Polifonico "Incantos" de Olmedo - Mestre Dario Pinna, la Soprano Marta Soggiu i lo Baríton Antonello Arca. Lo Mestre Francesco Santino Scognamillo és lo Director Artístic de la ressenya, que siguerà presentada de Mavi Porcu i que vanta diversos los patrocinadors, entre los quals Plataforma per la Llengua.

L'apuntament és diumenge 4 de juny a les 7 de la tarda al Santuari de N.S. de Vallverd.