Lo grup alguerés Arbre del Peix presenta lo sou primer EP al festival BarnaSants a Barcelona

Lo grup guanyador del Concurs CantAlguer 2022 se presentarà davant del públic barceloní lo pròxim 21 de abril al Centre Cultural Albareda del barri del Poble-sec

Lo grup alguerés Arbre del Peix, guanyador de la primera edició del concurs CantAlguer, debutarà al Festival BarnaSants de Barcelona, lo pròxim divendres 21 de abril al Centre Cultural Albareda. Lo grup, compost dels quatre artistes algueresos Andrea Donapai (veu i guiterra), Ignazio Caruso (baix), Sergio Intelisano (bateria) i Michelangelo Corbia (guiterra), arriba al BarnaSants per presentar lo sou primer àlbum, intitulat "Arbre de Peix" registrat al Chicken Coop Studio de l'Alguer.

Lo nom del grup té una història particular i naix de la voluntat de combinar aspectes que han caracteritzat de sempre la ciutat: l'agricultura i la pesca. Trobar l'arbre del peix és lo sòmiu de tots los pescadors: un conte que pareix eixit de una rondalla, i que reflecteix plenament la poètica del grup. La sua música, que va de l'indie fins al rock, caracteritzada de la combinació de instruments acústics i electrònics, ha triomfat, l'any 2022, a la primera edició del CantAlguer, lo concurs musical de Plataforma per la Llengua ideat de Claudio Gabriel Sanna.

Després de  l'afirmació de la primera edició del concurs del 2022, Plataforma per la Llengua i los col·laboradors desitgen seguir encoratjant los joves artistes algueresos i assegurar al mateix temps un futur a la nova producció de música en llengua, amb una segona edició del CantAlguer a la qual se poden enviar candidatures fins lo 15 de maig 2023. Lo regulament amb les condicions per participar és disponible a la pàgina web dedicada.

Los bitllets del concert de Arbre del Peix al BarnaSants se poden comprar a la pàgina web.