Impartim tallers de drets lingüístics per a caps escoltes a La Caramella, a Calders

La Caramella és una trobada de caps de caus d'arreu dels territoris de parla catalana, que enguany s'ha celebrat a Calders, al Moianès

Plataforma per la Llengua va col·laborar en l'organització i va muntar una paradeta divendres i va fer dos tallers de drets lingüístics dissabte

Plataforma per la Llengua ha participat aquest divendres i dissabte a La Caramella, la trobada de caps d'entitats escoltes i guies de Catalunya, el País Valencià, l'Alguer, Mallorca i Menorca, que enguany s'ha celebrat a Calders, al Moianès. L'entitat hi va instal·lar divendres una paradeta, i dissabte hi va impartir dos tallers sobre drets lingüístics.

La trobada va agrupar un centenar de joves amb la intenció de reflexionar i compartir experiències en relació amb el lleure juvenil i la tasca dels agrupaments escolta. L'entitat de defensa del català va col·laborar en l'organització de l'esdeveniment i ha volgut promoure i difondre la importància de la llengua en la tasca educativa que fan aquestes entitats.

A més d'aquests tallers, durant el cap de setmana també s'han dut a terme altres formacions, tallers de cultura popular, glosa i begudes de la terra, i activitats de servei, com ara la neteja del riu Calders, la senyalització de camins o la confecció d'un mural al poble.

La Caramella és una iniciativa promoguda per 4Vents, un projecte de col·laboració entre les associacions escoltes de diversos territoris de parla catalana. En l'edició d'enguany, a més de Plataforma per la Llengua, també hi han participat Òmnium Cultural i Tallers per la Llengua.