Gaudeix del festival Barnasants a les Illes Balears a preu reduït!

Plataforma per la Llengua i Barnasants renovam l'acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis de Plataforma per la Llengua podreu gaudir de descomptes en la compra d'entrades per als concerts seleccionats que es duran a terme a les Illes Balears.

Enguany, el Projecte Cultural en Xarxa Barnasants arriba a la 28a edició tot reivindicant el poder transformador de la cultura i la cançó d'autor als territoris de parla comuna. Amb l'objectiu de difondre i impulsar la música en llengua catalana, contribuirem a la promoció de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua.

Per poder aconseguir el descompte*, els socis de Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03, i demanar per l'àrea d'atenció al soci on us facilitarem el codi promocional per a la compra d'entrades.

* Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el nombre d'entrades amb descompte de què disposam per a cadascun dels concerts.

** Cada soci podrà comprar un màxim de 4 entrades per concert.