Uns 50 infants del sud de Sabadell practiquen el català gràcies als tallers de creació de titelles

Plataforma per la Llengua ha organitzat durant un mes i mig un taller de creació de titelles per als infants de la Ludoteca Margarida Bedós del barri de les Termes de Sabadell

Una cinquantena de nens de la ludoteca Margarida Bedós de Sabadell han gaudit durant sis setmanes d'un taller de creació de titelles organitzat per Plataforma per la Llengua. El taller els ha permès crear diferents titelles, que a partir d'ara podran fer servir per jugar a la ludoteca, i entrar en contacte amb el lleure en català, una eina important perquè es facin seva la llengua.

La ludoteca Margarida Bedós és un espai de referència al sud de la capital del Vallès Occidental, i durant aquest curs l'entitat ja hi ha col·laborat en la creació d'un mural amb motiu del Dia Universal dels Drets dels Infants. A més, a partir de gener, l'ONG del català hi oferirà nous tallers de lleure i formacions de gestió lingüística als monitors.

Aquestes activitats s'emmarquen en el Pla d'Actuació Lingüística de Sabadell Sud, una iniciativa que du a terme Plataforma per la Llengua des de fa més de quatre anys per fomentar la llengua entre les persones nouvingudes del districte sisè de la ciutat, un districte que, per raons històriques, presenta un ús social baix del català.