Participem en els actes de la Diada al Garraf

Els grups de Plataforma per la Llengua de Sitges i Vilanova i la Geltrú arrenquen el nou curs participant en les tradicionals ofrenes florals als respectius municipis

Aquesta Diada Nacional de Catalunya, els diversos grups locals de voluntaris de Plataforma per la Llengua Garraf han participat en les tradicionals ofrenes florals que s'organitzen als seus municipis. D'una banda, el grup local de Sitges va assistir a l'acte institucional del municipi davant de l'estàtua del Dr. Robert, a la plaça de l'Ajuntament. D'altra banda, voluntaris de Vilanova i la Geltrú també van participar per segon any consecutiu en l'ofrena floral al monument en memòria de Francesc Macià.

La participació en els actes de la Diada marca l'inici d'un nou curs per als grups de voluntaris de Plataforma per la Llengua arreu del Principat. En el cas dels grups del Garraf, aquest serà el primer any d'activitat completament normalitzat, ja que es van constituir la tardor de l'any 2020, en plena pandèmia.

Si vols participar en algun dels grups de Plataforma per la Llengua al Garraf, contacta amb nosaltres a través de plgarraf@plataforma-llengua.cat o del formulari de voluntariat de l'entitat!