Tanquem amb èxit la tretzena edició del Cine Pícnic d’Arenys de Mar

Un any més, el grup local de Plataforma per la Llengua ha organitzat aquest cicle de cinema, que ja ha esdevingut una tradició al poble

Prop de 800 persones s'han apropat aquest mes de juliol a la platja de la Picòrdia per gaudir, un cop més, del Cine Pícnic d'Arenys de Mar. Enguany s'ha arribat a la tretzena edició i s'han dut a terme tres projeccions:

• 12 de juliol: Pokémon: Detectiu Pikachu.
  • 19 de juliol: Space Jam: Noves llegendes.
  • 26 de juliol: Volant Junts.

Com cada any, les persones s'han convocat a les 20.30 h per sopar a la platja, i les projeccions han començat a les 22 h.

El Cine Pícnic va començar l'estiu del 2009 i s'ha convertit en una tradició per als veïns de la vila, que veuen en aquest esdeveniment una manera de gaudir de cinema en català en un entorn únic. Les pel·lícules triades, a més, estan pensades per a tot tipus de públic, i en gaudeixen grans i petits.

La proposta ha estat organitzada pel grup local de voluntaris de Plataforma per la Llengua, un grup que, durant aquest 2022, també ha organitzat una taula rodona entre el filòleg Gerard Furest i el traductor Pau Vidal, en el marc del cicle "Què n'hem de fotre, del català?". En aquesta sessió, que va tenir lloc el 6 d'abril a la sala d'actes de la Biblioteca Pare Fidel Fita, els ponents van reflexionar sobre la situació actual del català, van defensar l'empoderament lingüístic dels catalanoparlants i van debatre sobre les conseqüències de la globalització per a la llengua catalana.

Si t'interessa fer-te voluntari del grup local d'Arenys de Mar, obre aquest enllaç i omple el formulari que trobaràs a continuació. Tu també pots ajudar-nos a millorar la salut del català!