Vine al cinema a la fresca del barri del Poble Sec d’Igualada

Plataforma per la Llengua Igualada organitza una projecció de cinema a la fresca en català el dia 15 de juliol a les 22 h a la pista poliesportiva del parc de Garcia Fossas

L'Anoia se suma al Maresme, el Garraf i el Vallès Occidental i aquest juliol també participarà en el cicle de cinema a la fresca que organitza l'ONG del català a diverses poblacions del domini lingüístic. En el cas de l'Anoia, la projecció es farà a la pista poliesportiva de l'escola García i Fossas d'Igualada el pròxim divendres 15 de juliol a les 22 h, i es farà en col·laboració amb l'Associació Veïnal del Poble Sec d'Igualada, perquè s'emmarca en la programació de la festa major del barri.

La pel·lícula que es projectarà serà Volant junts, del director francès Nicolàs Vanier. Aquest film està basat en una història real i explica la història del Christian i el Thomas, el seu fill. El Christian és un científic especialitzat en oques salvatges i els seus processos de migració, i el Thomas, un nen obsessionat amb els videojocs que es veu forçat a passar unes vacances amb el seu pare. Tots dos acabaran vivint una fantàstica aventura per salvar una espècie en perill d'extinció.

Us esperem el pròxim divendres 15 de juliol a la pista poliesportiva de l'escola García i Fossas per gaudir del cinema en la nostra llengua!