Participem en els actes de rebuda de la Flama del Canigó al Baix Llobregat

La nit de Sant Joan, socis i voluntaris de Plataforma per la Llengua van participar en els actes de rebuda de la Flama del Canigó a Cervelló, Molins de Rei i Esparreguera

Dijous passat, 23 de juny, amb motiu de la revetlla de Sant Joan, la Flama del Canigó va tornar a arribar a tots els racons dels territoris de parla catalana de la mà d'una xarxa de voluntaris i entitats que l'han anat traslladant per tota la geografia catalana des del cim del Canigó.

Després de dos anys de restriccions en els actes de rebuda a causa de la pandèmia, enguany s'han tornat a organitzar actes massius i festius de rebuda de la Flama. El Baix Llobregat no n'ha estat una excepció, i arreu de la comarca s'han organitzat actes per rebre la Flama. Plataforma per la Llengua hi ha participat a través de socis i voluntaris a Esparreguera, Molins de Rei i Cervelló, els nuclis on els grups de la comarca acostumen a organitzar activitats.

La Flama del Canigó és una tradició que s'inicia cada any amb la renovació del foc al cim del Canigó i culmina amb l'encesa de les fogueres arreu del domini lingüístic la nit de Sant Joan. A través d'aquest foc, se simbolitza l'agermanament de tots els territoris del domini lingüístic.