Col·laborem en la celebració del 50è aniversari de l’Agrupament Escolta La Flama

Voluntaris de Plataforma per la Llengua Igualada participen en una activitat de cau obert oferint berenar als participants

Dissabte passat, 18 de juny, voluntaris de Plataforma per la Llengua Igualada van participar en els actes de celebració del 50è aniversari de l'Agrupament Escolta La Flama (AE La Flama). Els escoltes van organitzar a la plaça del Museu de la Pell una sessió de cau obert plena de jocs i activitats per als infants de l'agrupament i per a la resta d'infants del barri de Xauxa.

Els voluntaris de l'ONG del català van encarregar-se de portar berenar per a les desenes de participants, i durant tota la tarda també van oferir informació sobre les campanyes de l'entitat, sobretot les que estan vinculades a la joventut, com ara la campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!". Aquesta campanya té l'objectiu d'enfortir el compromís individual de les persones que estan més vinculades amb les noves generacions, partint de la base que actuen de referents lingüístics per als més joves, i aviat es dirigirà específicament al sector del lleure.

El 50è aniversari de l'Agrupament Escolta La Flama va continuar amb una taula rodona sobre l'educació en el lleure i un sopar popular, i va concloure amb un concert jove.