Participem a la Festa dels Focs de Sant Joan, dijous 23 de juny

L'activitat organitzada de  l'Obra Cultural renova una tradició que a l'Alguer s'era perduda i que del 1991 és estada recuperada de la històrica associació algueresa

L'Obra Cultural de l'Alguer dóna apuntament a dijous 23 de juny a Santa Maria la Palma per la Festa dels Focs de Sant Joan, una festa on mana la tradició, semplicitat, cordialitat i algueresitat autèntica. L'activitat, en col·laboració amb l'associació Impegno Rurale, Plataforma per la Llengua, Centre Cultural Antoni Nughes, renova una tradició que a l'Alguer s'era perduda i que del 1991 és estada recuperada de l'Obra Cultural.

Al cortil de l'ex escola mitjana, a les hores 19:30, lo programa preveu la conferència La Tradició del Foc en Sardenya i en lo Mediterrani, curada dels activistes culturals Carlo Sechi i Federico Francioni.

A seguir hi serà l'exhibició del grup Arbre del Peix, que amb la peça "Mos resta sol la nit" ha vencit la primera edició del CantAlguer, Concurs per joves cantautors de l'Alguer, ideat de Claudio Gabriel Sanna i organitzat de Plataforma per la Llengua, dedicat a la promoció de la música en alguerés entre les noves generacions. Lo grup Arbre del Peix és format de Michelangelo Corbia (guiterra) autor de la cançó vencidora, Andrea Donapai (veu i guiterra), Ignazio Caruso (baix) i Sergio Intelisano (bateria).

La manifestació gosa del patrocini del Municipi de l'Alguer, de la Fondazione Alghero i de la Diputació de Barcelona; fa parte del calendari Alghero Experience.