Marala tanca l’edició 2022 del BarnaSants a l’Alguer

Selma Bruna, Clara Fiol i Sandra Monfort cantaran al Teatre Cívic de l'Alguer lo 28 de maig

Lo festival BarnaSants torna a l'Alguer per l'últim apuntament de l'edició 2022 amb la música catalana d'autor. Protagonistes de la tardada són la catalana Selma Bruna, la mallorquina Clara Fiol i la valenciana Sandra Monfort que ensieme formen lo grup Marala.

Les tres musicistes han creat un repertori de cançons caracteritzat de la polifonia i de l'ús de guitarres i d'instruments a percussió. Les cançons i les melodies de Marala venen no sol de la tradició dels Països Catalans, ma també d'altros territoris amb reguines identitàries ben definides com lo País Basc. Lo grup, que ha debutat al 2020, ha ja tengut diversos reconeixements de la crítica musical, com lo premi Ovidi Montllor 2020 al millor disc de Folk, lo premi Enderrock Balear 2020 al disc revelació i la nominació dels premis Carlos Santos per la música valenciana.

Lo Festival BarnaSants té lo patrocini del Municipi de l'Alguer, de la Fondazione Alghero i de l'ofici de l'Alguer de Delegació de la Generalitat de Catalunya. Per realitzar lo projecte Plataforma per la Llengua ha col·laborat amb Obra Cultural de l'Alguer, Centre Cultural Don A. Nughes - Escola d'alguerés "P. Scanu", Rete delle Donne Alghero, Fidapa Sezione di Alghero, ANPI, Università delle Tre Età i Institut Musical "G. Verdi". Los socis de les associacions col·laboradores tenen lo preu reduït a € 2,50.

L'apuntament amb Marala és lo 28 de maig, amb inici a les 21.00, al Teatre Cívic "Gaví Bal·lero"

Com pels precedents concerts d'aqueixa edició, los bitllets se poden comprar al preu de 5,00€ a la pàgina web www.barnasants.com o a la Biblioteca Catalana, seu de Plataforma per la Llengua (carrer de Pa i Aigua/Via Arduino n. 48), de dilluns 23 de maig, cada dia, de les 18.30 a les 20.00. En alternativa, lo dia del concert los bitllets són en vèndita a l'entrada del Teatre, fins a l'exhauriment dels llocs disponibles. La vèndita al Teatre escomençarà a les 19.00 i se tancarà a les 20.45, 15 minuts primer de l'horari d'inici programat.

Recordem que los mateixos dies sigueran disponibles gratuïtament los bitllets per l'altra activitat dedicada a la música, organitzada de Plataforma per la Llengua: la final de CantAlguer - Concurs per joves cantautors algueresos, que tenguerà lloc lo 29 de maig, sempre al Teatre Cívic, a les 21.00.

Per altres informacions se pot escriure una e-mail a plalguer@plataforma-llengua.cat i consultar la pàgina Facebook de l'event i de BarnaSants que sigueran ajornades amb totes les informacions.