Molins de Rei celebra el seu segon micròfon obert de poesia

Una quarantena de persones participen en una nova edició de l'activitat organitzada per Plataforma per la Llengua

Divendres 13 de maig, a les set del vespre, una quarantena de persones van assistir a la sessió de micròfon obert que va celebrar-se a la plaça Catalunya de Molins de Rei. Una desena d'aquests assistents van decidir fer el pas i van acostar-se al micròfon per recitar algun poema i compartir-lo amb el veïnat. S'hi van poder escoltar poemes propis i inèdits, així com peces escrites per autors de renom i textos relacionats amb Molins de Rei.

El micròfon obert de poesia és una iniciativa de Plataforma per la Llengua Molins de Rei que ja suma dues edicions consecutives. L'any passat es va fer el mes de març, poc després del dia Mundial de la Poesia, que se celebra cada 21 de març. L'organització enguany ha comptat amb la col·laboració de l'Ateneu Mulei, l'Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Baix Llobregat Centre.