Una quinzena de persones assisteixen a la presentació a Igualada de la campanya “Tots som referents lingüístics. No t’excusis!”

La presentació al Casal Popular El Foment compta amb la intervenció de representants de totes les entitats i sindicats impulsors de la campanya

Una quinzena de persones van assistir el passat dijous 12 de maig a la taula rodona "Què pots fer tu per defensar el català a l'escola?", al Casal Popular d'Igualada El Foment. Organitzada per Plataforma per la Llengua, la taula rodona va servir per presentar la campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" a la capital de l'Anoia.

L'acte va comptar amb les intervencions de Marc Guevara (Plataforma per la Llengua), Iolanda Segura (USTEC-STEs-IAC) i Gerard Furest (Intersindical-CSC), representants d'algunes de les entitats que impulsen la campanya. Entre tots tres van exposar les principals idees de la iniciativa i van parlar de la importància de la vehicularitat única del català a l'escola i d'oposar-se a la sentència que imposa un mínim del 25% de castellà als centres educatius.

La campanya "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" té l'objectiu de renovar i enfortir el compromís amb el català dels agents socials que estan més en contacte amb els infants i els adolescents. Perquè necessitem el compromís, la voluntat i l'acció de tothom perquè el català sigui la llengua de referència de les noves generacions, signa la carta oberta a www.notexcusis.cat.