Pintem un mural a Canet de Mar per Sant Jordi

L'artista Dery Aerosolista va pintar un mural per Sant Jordi en nom de la delegació local de Plataforma per la Llengua Canet de Mar

El dissabte 23 d'abril l'artista Dery Aerosolista va pintar a la plaça de la Universitat de Canet de Mar un mural de temàtica literària amb Sant Jordi, la princesa i el drac de protagonistes. La pintura, que per culpa de la pluja no es va acabar fins al cap d'uns dies, mostra els tres personatges llegint en un entorn idíl·lic i bucòlic i inclou el logotip de Plataforma per la Llengua amb el lema d'"Utilitza la llengua".

Per vincular-lo a la ciutat, el llibre que llegeixen Sant Jordi i la princesa al mural és, com es veu al llom, "La Vall de la Llum". Es tracta de l'última obra del periodista i escriptor canetenc Toni Cruanyes.

L'acció ha estat impulsada per la delegació local de Plataforma per la Llengua Canet de Mar, amb el suport de l'ajuntament de la vila. A més del mural, durant el mes d'abril, l'entitat també ha organitzat una conferència sobre bruixeria a Catalunya, que s'ha titulat "No eren bruixes, eren dones", que ha anat a càrrec de Maria Coll, cap de redacció de la revista Sàpiens, i ha comptat amb la col·laboració de l'Associació Cultural Mares Malabaristes.