Participa en la segona entrega del Kahoot de català d’Esparreguera!

El pròxim divendres 20 de maig l'ONG del català organitza un Kahoot de català per als alumnes de batxillerat a la Biblioteca Municipal l'Ateneu d'Esparreguera

Vine, participa-hi, repassa per a la selectivitat i aconsegueix un premi!

El divendres 20 de maig arriba a Esparreguera la segona edició del concurs Kahoot de català per als estudiants de batxillerat del municipi. El concurs, organitzat per Plataforma per la Llengua Esparreguera i la Biblioteca Municipal l'Ateneu, es durà a terme a les 19 h a la biblioteca.

L'activitat es farà mitjançant la plataforma Kahoot, de creació de qüestionaris en línia, i tindrà com a contingut el temari de l'assignatura de llengua catalana a les proves d'accés a la universitat. L'objectiu és que sigui una eina útil i divertida per preparar la selectivitat. La proposta també està oberta als alumnes de primer de batxillerat, que hi podran participar a través d'una categoria pròpia.

El període d'inscripcions s'obre el dilluns 2 de maig i qualsevol que ho vulgui s'hi pot apuntar fins al mateix divendres 20 de maig, just abans de l'inici de l'activitat. Per participar-hi només cal portar un telèfon mòbil.

A més de divertir-se aprenent, els alumnes que guanyin el concurs també seran recompensats amb una subscripció d'un any a la plataforma Filmin (en el cas del primer premi), un lot de llibres (en el cas del segon) o un lot de productes de marxandatge de Plataforma per la Llengua (en el cas del tercer). Els premis són els mateixos per a les dues categories: la de primer de batxillerat i la de segon de batxillerat.

Alumnes de batxillerat d'Esparreguera, animeu-vos a participar-hi! Estudiar català per a les PAU segur que té premi!