Èxit de participació en la Diada per la llengua de Formentera

La Diada organitzada per l'Obra Cultura Balear de Formentera i Plataforma per la Llengua Illes Balears va comptar amb un taller de coneixements, una ballada i dues actuacions musicals que varen congregar més d'un centenar de persones

El passat divendres 29 d'abril, l'Obra Cultural Balear de Formentera i Plataforma per la Llengua Illes Balears van organitzar la Diada per la llengua de Formentera. La jornada va comptar amb un taller de coneixement per a infants, una ballada i dues actuacions musicals.

Al matí, al CEIP Mestre Lluís Andreu, a Sant Francesc Xavier, es va dur a terme el "Saberuts de Formentera", un concurs de preguntes sobre la cultura de Formentera destinat als alumnes de 6è de primària que aconseguí que els boixos interactuassen en català de manera lúdica.

A partir de les 18.30 h, al Jardí de les Eres, també a Sant Francesc Xavier, hi va haver ballada de Capgrossos al ritme de la flaüta. Finalment, a les 20.30 h van tenir lloc les actuacions musicals d'Imaràntia i Joan Murenu i una colla de gent bona.

Durant l'acte, Ivan Solivellas, delegat de Plataforma per la Llengua Illes, va exposar que "Som aquí, a la Diada per la Llengua de Formentera, per a gaudir i també per a reivindicar la nostra llengua i oferir-la sempre a tothom. La millor manera d'acollir els altres, de fer-los sentir part d'aquesta terra, és parlant la nostra llengua ".

Durant la Diada hi va haver una paradeta de l'ONG del català amb marxandatge i informació de l'entitat.