Celebra la Diada per la llengua de Formentera amb nosaltres!

Plataforma per la Llengua Illes Balears organitzam una jornada d'activitats per la llengua a Formentera

Aquest divendres, 29 d'abril, arriba la segona edició de la Diada per la llengua de Formentera, que organitzam l'Obra Cultural Balear de Formentera i Plataforma per la Llengua Illes Balears. Una jornada de reivindicació del català com a llengua de cohesió social i per la normalització lingüística.

En concret, al matí, al CEIP Mestre Lluís Andreu, farem el "Saberuts de Formentera", el concurs de preguntes sobre la cultura de Formentera. A partir de les 18.30 h, al Jardí de les Eres de Sant Francesc hi haurà sonada i ballada de Capgrossos. I finalment, a les 20.30 h, hi haurà les actuacions musicals d'Imaràntia i Joan Murenu i una colla de gent bona.

Durant tota la Diada hi haurà una paradeta de l'ONG del català amb marxandatge, informació de l'entitat i voluntaris. Activa't per la llengua!