El teatre L’Autèntica ofereix un 10% de descompte

El teatre L'Autèntica dona l'oportunitat de gaudir d'un descompte del 10% en la compra d'entrades per als socis de Plataforma per la Llengua, més els seus acompanyants.

Del 14 al 17 d'abril, El Drac Màgic. Sabeu quin secret amaga la platja? I el llac, el prat florit, el camp de blat o el mar? Doncs que "hi ha animals per tots els racons" i diferents cultures ens expliquen les seves històries a través de les cançons tradicionals, populars catalanes i d'altres cultures. "El Drac Màgic" és un espectacle de titelles i música en viu, un petit musical especialment pensat per a petits nens (fins a 3 anys).

Del 22 d'abril a l'1 de maig, podeu anar a veure Els tres porquets, de la companyia La Puntual. És la història de tres porquets distrets i un llop, que gràcies a la música es fan germans d'aventures. Com ja sabeu, en Boink es va fer una casa de palla, en Toink una de fusta i en Poink es va fer la casa de maons, però el que ningú no sap és que s'acosta una gran tempesta que canviarà per sempre el final d'aquest conte clàssic. Una divertida comèdia de titelles per a tota la família.

Per aconseguir el descompte, els socis de Plataforma per la Llengua només cal que presenteu a la taquilla el carnet de soci de l'ONG del català perquè us apliquin el 10% de descompte. El descompte és vàlid per a totes les funcions de la temporada.