200 persones participen a la ‘Xocolatada per la Llengua’ d’Arenys de Mar

L'activitat organitzada per Plataforma per la Llengua va tenir lloc dissabte 26 de març al pati del Centre Cultural Calisay

Unes 200 persones van assistir el dissabte 26 de març al matí a la "Xocolatada per la Llengua" que va organitzar la delegació local de Plataforma per la Llengua a Arenys de Mar. L'activitat va tenir lloc al Centre Cultural Calisay i va aplegar molts veïns, que van poder conèixer la feina que fa l'ONG del català.

L'entitat va instal·lar una paradeta informativa i va repartir fulletons de la presentació a Arenys dels últims llibres del lingüista i traductor Pau Vidal i del professor de secundària Gerard Furest. L'acte, que va tenir lloc el 6 d'abril a la Biblioteca Pare Fidel Fita,  s'emmarca en el cicle "Què n'hem de fotre, del català?", que presenta novetats editorials de sociolingüística arreu del territori.

El mateix dia de la xocolatada, Ràdio Arenys va entrevistar un dels voluntaris de l'entitat, que va destacar la importància de les accions de l'organització, que contribueixen a difondre i a normalitzar la llengua, també en contextos lúdics. Es tracta d'una feina necessària en un context d'emergència lingüística especialment greu entre la població més jove.

Plataforma per la Llengua anima tots els veïns d'Arenys a col·laborar amb l'entitat i posa a disposició de tothom el formulari per començar-hi a col·laborar: https://www.plataforma-llengua.cat/col-labora/voluntariat-subscripcio