Presentació de candidatures per a les eleccions de l’Executiva el pròxim 26 de març

Mireia Plana, actual vicepresidenta de l'entitat, encapçala la candidatura Horitzó Llengua Normal

Avui ha finalitzat el termini per presentar les candidatures a les eleccions de l'Executiva de Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, que ha acabat amb una única candidatura, correcta i validada: Horitzó Llengua Normal, encapçalada per Mireia Plana.

La candidatura Horitzó Llengua Normal està formada per les persones següents:

• Vicepresidenta: Mireia Plana
  • Secretari: Francesc Marco Palau
  • Vocal: Enric Balaguer
  • Vocal: Roger Baldomà i Leiva
  • Vocal: David Casellas i Gispert
  • Vocal: Irene Coghene
  • Vocal: Carme Forcadell i Lluís
  • Vocal: Rosa de les Neus Marco Palau
  • Vocal: Marga Payola i Lahoz
  • Vocal: Agustí Tola i Lorente

Segons els Estatuts de l'entitat, l'elecció dels membres de l'Executiva es fa per votació de l'Assemblea General per un mandat de quatre anys, i poden ser reelegits. La renovació dels membres de l'Executiva es fa per meitats cada dos anys.

Tot i que la situació pandèmica està millorant dia a dia, no hem de negar-ne la presència, i en la ferma voluntat de facilitar la participació, el més responsable per part de l'entitat és establir un sistema de participació i votació mixta en aquesta assemblea ordinària i extraordinària. En aquest sentit, els socis podreu participar de forma presencial o telemàtica i totes les votacions es podran fer, també, de forma presencial o telemàtica.

Els socis que ho vulguin poden confirmar la teva assistència, abans del 25 de març, a través d'aquest formulari.