Segona edició del micròfon obert de poesia de Molins de Rei

Plataforma per la Llengua Molins de Rei torna a celebrar el Dia Mundial de la Poesia convidant el 26 de març a llegir i compartir poesia a la plaça de Catalunya

Plataforma per la Llengua Molins de Rei celebrarà el dissabte 26 de març el Dia Mundial de la Poesia amb la segona edició de la sessió de micròfon obert de poesia, que tindrà lloc a les 12 h a la plaça de Catalunya, davant de la façana de Ca n'Ametller. L'entitat torna a organitzar aquesta activitat amb el suport de l'Ateneu Mulei, tenint en compte que l'estrena del format de l'any passat va ser tot un èxit de públic.

Qualsevol persona que s'arribi a la plaça de Catalunya podrà participar-hi llegint textos seus o de qualsevol autor, però l'organització també ha preparat una tria de poemes impresos per si algú s'anima a llegir-los davant del micròfon.

Durant l'activitat, Plataforma per la Llengua tindrà un punt informatiu al costat del micròfon que permetrà als assistents conèixer l'entitat, campanyes impulsades darrerament com "Activa't per la Llengua" i "Tots som referents lingüístics. No t'excusis!" i saber de quina manera poden col·laborar amb l'ONG del català.

Tot i que és només el segon any en què a Molins de Rei el Dia Mundial de la Poesia se celebra amb una sessió de micròfon obert, ja fa uns quants anys que els diversos grups de voluntaris de l'entitat al Baix Llobregat organitzen activitats per a aquesta jornada. El 2019 a Molins i a Esparreguera es va celebrar amb un recital de l'actriu i poeta molinenca Estel Solé i l'any passat, mentre a Molins es feia la sessió de micròfon obert, a Esparreguera es va organitzar un recital de poesia amb la vilafranquina Anna Gual.