Entrades amb descompte per veure La Passió d’Olesa de Montserrat!

Aquest any torna a gaudir de la Passió d'Olesa a un preu reduït per als socis de Plataforma per la Llengua.

Les representacions de la Passió d'Olesa tindran un muntatge inèdit i un format adaptat al moment actual. Es tracta d'una versió especial de poc més de 2 hores que podràs veure del 20 de març a primer de maig. Emociona't amb la força de tot un poble, gairebé 500 anys d'història i l'energia dels grans espectacles.

El preu de l'entrada general per als socis de Plataforma per la Llengua és de 16 €.

Per poder beneficiar-vos del descompte, els socis de Plataforma per la Llengua teniu dues opcions:

1-        Envieu un correu electrònic a l'adreça promocions@plataforma-llengua.cat o truqueu al 93 321 18 03 i demaneu per l'àrea d'atenció al soci, on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. La pàgina web on es pot fer la compra d'entrades és la següent: https://www.4tickets.es/lapassiodolesa/public/janto/

2-        Envieu un correu electrònic a l'adreça info@lapassio.cat o truqueu al 93 778 10 09 i demaneu per la secretaria de La Passió d'Olesa, on us faran la reserva d'entrades. El pagament i la recollida de les entrades es farà a taquilla mostrant el carnet de soci de l'ONG del català.

En el cas que no pugueu anar al teatre, també podeu veure l'espectacle des de casa en directe per la plataforma en línia.

Si us agrada el teatre, no deixeu escapar aquesta oportunitat!