Descompte en l’espectacle “Els nostres fills” al Teatre Akadèmia

El Teatre Akadèmia ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un descompte en la compra d'entrades per a les funcions del 16 de març al 10 d'abril.

Els nostres fills qüestiona a cadascun dels espectadors sobre la seva petita o gran responsabilitat personal per al futur del món, pel llegat a generacions futures, que també es veuran afectades pels nostres petits gestos quotidians.

Una parella de físics nuclears ja jubilats, després de la catàstrofe ocasionada per un terratrèmol a la central nuclear on treballaven, abandonen la seva casa per refugiar-se en una petita cabana situada a 15 o 20 quilòmetres de la zona prohibida. El seu nou dia a dia es veurà alterat per l'arribada d'una antiga companya de treball.

El preu de l'entrada per als socis de Plataforma per la Llengua és de 15 €, el preu estàndard és de 22€. Envia'ns un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o bé truca al 93 321 18 03 i demana per l'Àrea d'Atenció al Soci on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.