Per Nadal, compra a Igualada i fes-ho en català!

Plataforma per la Llengua Igualada llança una campanya de sensibilització sobre l'ús del català en l'àmbit del comerç amb la col·laboració de diverses associacions del municipi

Es distribuiran 7.000 bosses amb el missatge "Compra a Igualada, fes-ho en català!"

Plataforma per la Llengua impulsa durant aquestes festes una campanya de sensibilització sobre l'ús del català en l'àmbit del comerç a Igualada. La iniciativa compta amb el suport d'Igualada Comerç i Nou Centre Igualada, i consisteix en el repartiment de 7.000 bosses de paper amb el missatge "Compra a Igualada, fes-ho en català!" als establiments adscrits a totes dues associacions comercials.

La campanya, que també té el suport de l'Associació Promotora de la Llengua Catalana d'Igualada i l'Ajuntament d'Igualada, pretén sensibilitzar els ciutadans sobre dues qüestions: la responsabilitat de consumir en establiments de proximitat i la importància d'exercir els drets lingüístics en l'àmbit del comerç.

La iniciativa, que s'allargarà durant totes les festes de Nadal, s'emmarca en la nova fase de la campanya "Emergència lingüística" de l'entitat, que es titula "Activa't per la llengua!" i que convida els ciutadans a implicar-se en la defensa de la llengua a través d'accions concretes.

En l'àmbit del comerç, a més, Plataforma per la Llengua també ha impulsat l'aplicació CatalApp per valorar l'atenció lingüística dels establiments o el projecte El Segell per distingir els productes lingüísticament responsables.