Mostrem el nostre rebuig als atacs contra la immersió lingüística

Voluntaris de Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participen en diverses iniciatives de rebuig a la ratificació de la sentència que imposa un mínim del 25% de castellà a les aules

Voluntaris de Plataforma per la Llengua Baix Llobregat van participar durant el cap de setmana del 18 i 19 de desembre en diferents actes de rebuig a la ratificació, del Tribunal Suprem, de la sentència que imposa un mínim del 25% del castellà a les escoles.

D'una banda, el dissabte 18 els voluntaris van assistir a la marea verda convocada per Somescola a la plaça de Tetuan de Barcelona encapçalats per la delegada de l'ONG del català a la comarca, Rosa Monforte. D'altra banda, l'endemà, diumenge, els voluntaris de Molins de Rei van donar suport a l'organització d'un vermut musical a favor del català, en què també van participar l'Assemblea Groga i Òmnium Cultural. L'acte, que va reunir una cinquantena de persones al pati de la Federació Obrera de Molins, va comptar amb la música del cantautor Marcel Marimon i va incloure la lectura d'un manifest a favor de la llengua.

Al Baix Llobregat ho tenim clar: l'escola en català, ara i sempre!