Omplim el Garraf de cartes als Reis

Voluntaris de l'ONG del català fan arribar les cartes als Reis a diversos punts de Sitges i Vilanova i la Geltrú

Voluntaris de Plataforma per la Llengua han recuperat aquest desembre el tradicional repartiment de les cartes als Reis de l'entitat als infants de Sitges i Vilanova i la Geltrú. En concret, les cartes s'han distribuït en escoles d'infantil i primària i al Parc de Nadal de Sitges. Les cartes, dissenyades per l'il·lustrador Valentí Gubianas, ajuden a recordar a Ses Majestats que els infants tenen el dret de jugar en català.

El repartiment forma part de les accions habituals de sensibilització que l'ONG del català duu a terme en l'àmbit dels jocs i les joguines. En aquesta àrea, Plataforma per la Llengua acaba d'estrenar la campanya "A què juguem?", que denuncia que la majoria d'anuncis de joguines són en castellà i que reclama a les empreses Mattel, Bizak i Famosa que incorporin el català als seus anuncis.

A la web de la campanya podeu signar la petició. Cada signatura implica enviar un correu a les empreses!