Donem la benvinguda a les festes de Nadal a Badalona amb la projecció d’una pel·lícula en català

Una vintena de famílies gaudeix del film A la recerca de l'estel de Nadal, una activitat organitzada per l'Associació de Veïns i Veïnes de Bufalà en col·laboració amb Plataforma per la Llengua - Badalona

Una vintena de famílies va gaudir aquest dissabte 11 de desembre de la projecció de la pel·lícula A la recerca de l'estel de Nadal que va organitzar l'Associació de Veïns i Veïnes de Bufalà en col·laboració amb el grup local de Plataforma per la Llengua. L'acte, que va tenir lloc a les 18.30 h al local de l'associació, va culminar una tarda plena d'activitats per donar la benvinguda a les festes de Nadal, que també van incloure dues sessions de contacontes i un berenar.

A la recerca de l'estel de Nadal és una pel·lícula noruega de 2012 dirigida per Nils Gaup que explica la història d'una noia, la Sònia, que, després d'amagar-se al castell reial fugint d'uns lladres, es veu obligada a buscar l'estel de Nadal per trencar la maledicció llançada pel rei i fer tornar a casa la princesa, que s'havia perdut quan el buscava.

La jornada de dissabte s'emmarca en el programa d'activitats Nadal a Bufalà, que organitza l'Associació de Veïns i Veïnes durant el mes de desembre i que compta amb el suport de l'Ajuntament de Badalona, l'Onada - Serveis a les Persones, el Centro Aragonés de Badalona, Salvem el Turó de l'Enric, l'Associació de Veïns del barri de Morera i el grup local de Plataforma per la Llengua.